Saturday, September 26, 2009

?ישראל AWA אז...למה זה טוב

ובכן, קודם קצת היסטוריה עלי. הייתי בת 40 פלוס כשגיליתי שכל הדברים האלה שנראו לי כל כך שונים, לעיתים מביכים, ולא מובנים אצלי נופלים כולם תחת הגדרה של "איפיוני אספרגר". מאז, מספר שנים, אני נמצאת בדרך חדשה בחיי – דרך אל עצמי, לחיים שמתאימים לי.  דרך לא קלה, כי היא לא ממש סלולה עדיין, ועוד פחות עבור נשים עם      אספרגר. אז עכשיו שסוף-סוף יודעים, מה עושים

מי שנאלצת כמוני קצת להמציא את הגלגל, ובנוסף היא טיפוס אספרגר – ז/א יסודית עד אובססיה בחקירה ואיסוף מידע וקיטלוג, יכולה לקצר את הדרך לאחרים. למה לא לחלוק ושאחרים לא יצטרכו כולם לסלול מחדש את כל הדרך. כך נולדה, קודם כל, רשימת ארגונים ואנשי מקצוע מומלצים (בצד ימין של דף זה) והיא תמשיך לגדול. וכך גם הקישורים המאירים מהרשת וההמלצות לקריאה


הדרך שלי עוד רחוקה מהמטרה. ובכל צעד אשתף אתכם בחוויות, במה נתקלתי, איך הצלחתי לפתור, מה למדתי, איזה מידע ליקדתי, במה התקדמתי, מה השגתי. אני ממליצה להירשם לבלוג ע"מ לקבל התראה כל פעם שמתפרסם הפרק הבא במסע. הפרק הראשון יתפרסם ממש בקרוב


בנוסף, תמצאו כאן קישורים למה שקורה בעולם בנושא אספרגר, הירהורים שלי על חיים עם אספרגר, הערות קוראים, ופינה חמה בה לשאול שאלות ולהעלות נושאים לדיון. וגם כן, מה לעשות, קצת שגיאות כתיב, כי לא נולדתי מקומית

daphna@aspergerwomenassociation.com על כל עניין, אשמח לשמוע מכם ב

No comments: